simi

2010.03.18. 15:57

Tegnap este kicsit szórakoztattam a kutyafalkát, simogattam éppen Robot ez Bátort persze frusztrálta, én persze élveztem. Aztán elszakadt nála a cérna, felugrott a lábát az arcomra akarta tenni, ezért én természetesen ráordítottam és a nyitott számba pont  be tudott nyúlni a másik lábával... Még most is érzem a lábujjait a garatomban...

A bejegyzés trackback címe:

https://bator.blog.hu/api/trackback/id/tr91849923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bella65 2010.03.20. 11:10:09

Sziasztok! Nekem is ordasom van és az itt leirtak annyira jellemzőek rá is!

Falkavezér · http://bator.blog.hu 2010.03.21. 20:21:32

Bátorral isteni együtt élni. Ezek szerint nem én vagyok az egyetlen, aki ezt érezheti :)

Bella65 2010.03.22. 16:12:52

@Falkavezér:
Ugyan iskolába nem járunk, de borzasztó könnyen tanul!
Tele van energiával, imádja a vizet, borzasztó nagy mozgásigénye van. Mindig olvasom amiket irsz és a párommal épp azt beszéltük, hogy a mi kutyusunk is pont ilyen! Szerencsére a kertben elég sokat tud mozogni, de külön is ki szoktuk hordani a mezőre, vagy a dunapartra. Decemberig volt egy társa is, csak szegényt el kellett altatni, mert 13 és fél éves volt és rákos. Ez egy magyarvizsla kislány volt, sokat tanult tőle ez a kis széltoló!
Igazából ezt a kutyust úgy mentettük meg egy nagyon rossz helyről, panel lakásban tartották és 8 hónaposan került hozzánk. Ha minden jól megy akkor mi is szeretnék elmenni iskolába, itt van nem messze a Csepeli kutyaiskola.

Bella65 2010.03.22. 16:14:45

@Falkavezér:
Nem bizony! Hát amiket irsz annak alapján is lehet érezni. Imádom az irásaidat és a képeket!
süti beállítások módosítása