dögös

2012.04.26. 10:46

Tegnap betelt a pohár. Este 10kor elmentünk sétálni, ez a hülye meg megkergetett egy rókát, hiába hívtam nem jött vissza (ilyen kb 2 éve nem volt). Nagy robajjal rohant, aztán hirtelen egy teljesen más jellegű kurva nagy csörömpölést hallottam, meg egy nyekkenést, aztán síri csend. Na mondom ez belerohant valami borz csapdába, mert a vadászok néha állítanak fel ilyeneket. Neki vágtam a mobilom fényével megkeresni, de hiába kiabáltam semmi reakció nem volt. Aztán a dzsindzsásba ahogy haladtam belerúgtam valami lebetonozott szarba, ami tulajdonképpen egy 3x3 méteres beton lap volt, aminek a közepén egy 1,2x1,2méteres fedetlen lyuk volt. Belevilágítottam és az alján ott ült Szuszak, nagy csóválva, kb 3-4 méter mélyen. Felhívtam apát, vázoltam neki a szitut, és közölte h az a régi dögkút. (Ja, hogy akkor azért van ott olyan dögszag...) Miután rájöttem, hogy ha még le is tudnék valahogy ereszkedni, sehogy sem tudnám Bátort kihozni onnan, kihívtam a tűzoltókat. Kijöttek vagy 8-an nagy szirénázva (szerintem unatkoztak bent az őrsön :D). A műúton mindenkit ledudáltak, engem pedig felvettek, mert ki kellett sétálnom, hogy oda tudjam őket vezetni. Odamentünk, ezek meg 3 reflektorral belevilágítottak a kútba (igen, ekkor vált nyilvánvalóvá, hogy valóban dögkút) és ettől a fénytől meg a sok embertől Bátort begorombult, nem mertek lemenni érte. Ezért kitaláltuk, hogy először lemegyek én, rárakom a szájkosarat, aztán felhozzák ők. De ha már úgyis lent voltam, szóltak, h akkor már nyugodtan rárakhatom a hámot is én, és ők majd felhúzzák... :) Miután felhúzták Bátor kicsit keménykedett a szájkosárban (a kutyasuliban a segédek is bukóban vannak, meg be vannak öltözve, akárcsak a tűzoltók), de mire én is feljöttem már apa lenyugtatta... És úgy vonult ki az erdőből mint egy harci mén, mintha most indulnánk sétálni... nem nagyon viselte meg a dolog... :) Egyébként mesélte az egyik csávó, hogy 300 méterrel odébb is van egy kút, onnan tavaly egy vizslát szedtek ki. Meg más helyeken is vannak ilyenek, pár hónapja egy emberi tetemet találtak az egyikben:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bator.blog.hu/api/trackback/id/tr314474394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gesztenyepüré1 2012.05.14. 12:13:12

Nagyon örülök,hogy aránylag gyorsan és sérülés nélkül végződött a nemmindennapi kaland.Legközelebb világosban menjetek túrázni!

Falkavezér · http://bator.blog.hu 2012.05.24. 13:23:17

@Gesztenyepüré1: Hm. Szerintem világosban is ugyanez történt volna. De tényleg nem szerencsés sötétben sétálni ismeretlen helyen...
süti beállítások módosítása