hírek

2010.03.01. 16:23

Tudom nem szép dolog, hogy nem frissítem olyan gyakran a blogot mint az indexet a szerkesztői. Röviden összefoglalnám azokat az eseményeket amikről lemaradtatok:
- Bátor sikeres Ügyességi/2 vizsgát tett. (6 vizsgázóból 3-an mentek át, Bátor egy feladatnál veszített pontot, azt is miattam, mert rosszul irányítottam :S)
- Elkezdtük az örző-védő tanfolyamot. Először csak próbálgattuk mit szól a kutya a zsákmányhoz. Le kellett ültetni magam mellé, ő meg okosan nézett engem, hogy mit fogunk csinálni. Közben a segéd odadobott neki egy rongyot és rázni kezdte, de Bátor nem vette észre. Aztán megint odadobta, ekkor már Bátor a periférialátásával észlelte, hogy valami odaugrott, aztán jobb híján - mivel nem kapott tőlem parancsot -  elkezdte a lábával pofozgatni, majd rálépett. Utána a csávó kihúzta a lába alól és megint odadobta. Ekkor Bátor jól megrázta a rongyot aminek a másik végén a nagy kövér kopasz ember volt. Szerintem csak akkor vette őt észre amikor elkezdte istenigazából tépni a rongyot és látta h nem tudja elhúzni...

A bejegyzés trackback címe:

https://bator.blog.hu/api/trackback/id/tr171800070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása